Termeni si conditii de utilizare si cumparare mobila

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
 ITAL TRADE INTERIORS SRL, cu sediul social în Blv.Ion Mihalache nr 121 SECTOR 1 Jud. BUCURESTI, punct de lucru SHOWROOM – Sos Unirii nr 28, Petresti, Corbeanca,Jud Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/11068/2009, cod fiscal RO 26224044 
Vânzător  ITAL TRADE INTERIORS SRL
Site – www.italtradeinteriors.ro  și subdomeniile acestuia
Cumpărător- persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă.
Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Somproduct (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Somproduct și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Comandă- un document electronic sau fizic in magazinul nostru ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător 
Contract - reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) - toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Intrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
 
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Ital Trade Interiors, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
 
2. GENERAL
 Plasarea unei comenzi către ITAL TRADE INTERIORS S.R.L. reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile din prezentul Document.
Informațiile furnizate către ITAL TRADE INTERIORS S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. ITAL TRADE INTERIORS nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încureajază spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.
Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA (19%). Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori, caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.
Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Pentru achiziționarea produselor ce se produc pe bază de comandă se poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoarea produsului.
În cazul Bunurilor care suferă modificări la cererea Cumpărătorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: lățime, lungime, înălțime etc. ), nu se acceptă returnarea Bunurilor.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. ITAL TRADE INTERIORS  S.R.L. va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plată).
În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori în stabilirea prețurilor sau informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele ce prezintă eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comandă chiar dacă aceasta a fost platită în prealabil. În acest caz banii vor fi returnați în cel mai scurt timp.
Ne rezervăm dreptul de a modifica discounturile, reducerile și promoțiile fără o notificare prealabilă.
Produsele comercializate prin intermediul www.italtradeinteriors.ro sunt  noi, comercializate în ambalaj propriu sau resigilate ( în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat )iar în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție.
ITAL TRADE INTERIORS.R.L. își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrîri refuzate.
ITAL TRADE INTERIORS S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz.
Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. În urma vizitării site-ului somproduct.ro, în browserul dvs se stochează un cookie care ne aparține. 

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

 Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.

Pentru motive justificate ITAL TRADE INTERIORS SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel ITAL TRADE INTERIORS. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Somproduct pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
 
4. DOCUMENTE CONTRACTUALE
 Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuată direct în magazinele fizice pe www.italtradeinteriors.ro,  Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (la magazine fizic, sau e-mail) prin care ITAL TRADE INTERIORS S.R.L. își derulează operațiunile.
Comanda este alcătuită astfel:
1. Comanda (impreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;
2. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul);
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii.  Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către ITAL TRADE INTERIORS sau un furnizor al acesteia.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Daca modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă  va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul postei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
 
5. COMANDA
 
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în masura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Somproduct, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
 
5.3 Dacă un client a achitat cu cardul în rate, suma care urmează a fi înapoiată respectă condițiile iar returnarea banilor se va face exclusiv în contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata în rate.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
 
6.  DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
 
Conținutul site-ulul www.italtradeinteriors.ro , astfel cum este definit în preambul - texte, imagini, grafică web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele ce fac obiectul comunicărilor prin email - aparține ITAL TRADE INTERIORS S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială.
Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de ITAL TRADE INTERIORS, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Somproduct asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al ITAL TRADE INTERIORS SRL.
Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site www.somproduct.ro.ro, cu excepția deținătorului său legal - ITAL TRADE INTERIORS  S.R.L., fără acordul prealabil al ITAL TRADE INTERIORS  ., dă dreptul unilateral și neechivoc că ITAL TRADE INTERIORS  S.R.L. să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.
Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
 
7. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
 
ITAL TRADE INTERIORS  S.R.L. certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. SomProduct respectă Regulamentul UE 2016/679 (GDPR) precum și orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.
 
8. POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI PE WWW.ITALTRADEINTERIORS.RO
Această politică se referă la cookie-urile și tehnologiile similare folosite după caz, pe site-ul www.somproduct.ro și în aplicația mobilă SomProduct.
Cookie-urile sunt folosite în următoarele scopuri:
de funcționare a site-ului
de îmbunătățire a experienței clientului pe site (ex.: conținut adaptat preferințelor utilizatorului - categorii de produse și servicii)
pentru publicitate (ex: măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics - modul cum un utilizator ajunge pe site)
Ce sunt Cookie-urile?
Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni, formate de litere și numere, deseori codificate. Acestea sunt trimise de un server unui navigator web și apoi trimise înapoi (nemodificate) de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server.
Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului).
Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicații tipice sunt reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „coș de cumpărături”. Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului si prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.
Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile SomProduct pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidențialitate online și istoric coșul de cumpărături. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ajută la înțelegerea modalității în care un utilizator beneficiază de www.italtradeinteriors.ro permițând îmbunătățirea structurii și conținutului dar excluzând indentificarea personală a utilizatorului.
SomProduct folosește două tipuri de Cookie-uri: per sesiune și fixe (fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației/browser-ului web). Fișierele fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă în parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.
Cu toate acestea, în cazul în care vă doriți blocarea cookie-urilor, urmați instrucțiunile de mai jos. Cele mai multe browsere sunt setate implicit să accepte cookie-uri, dar aveți posibilitatea să modificați setările sau să blocați anumite cookie-uri. Mai multe informații despre modalitatea de blocare a cookie-urilor în funcție de browser-ul folosit puteți găsi accesând link-ul alăturat:
Microsoft Cookies guide
All About Cookies
http://www.youronlinechoices.com/ro/
ITAL TRADE INTERIORS SRL folosește următoarele terțe părți în scopul oferirii de funcționalități, pentru analiză și pentru publicitate. Este posibil ca aceste terțe părți să seteze și să folosească cookie-uri și/sau tehnologii similare pe website-urile și în aplicațiile operate de SomProduct, precum și pe website-uri și în aplicații altele decât cele operate de SomProduct.
Pentru mai mai multe detalii, consultați politicile de protecție a datelor precum și ghidurile de administrare a preferințelor utilizatorilor și posibilitățile de dezactivare oferite de companiile care gestionează aceste servicii după caz.
Google Analytics
Categorie: Analiză
Scop: Web Analytic
Politici: https://www.google.com/analytics/terms/gb.html, https://support.google.com/analytics/answer/6004245
Google Adwords
Categorie: Publicitate
Scop: Remarketing/Dsplay/Search
Politici: https://policies.google.com/privacy, https://policies.google.com/technologies/ads
Facebook
Categorie: Publicitate
Scop: Remarketing
Politici: https://www.facebook.com/privacy/explanation

9. PUBLICITATE
 
Newsletterele ital trade interiors sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de ital trade intriors. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Somproduct în acest sens.
Renunțarea la primirea Newslettere-lor de către Client sau Cumpărător se poate face în orice moment folosind legătura special destinată din cadrul oricăror Newslettere sau apelând numărul de telefon  0771530 485
Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
 
10. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI ITAL TRADE INTERIORS
 
Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. 
Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau  ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

11. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
 
Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Ital Trade Interiors).
Clientul are obligația ca la primirea produsului să verifice ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.
 
12. LIVRAREA BUNURILOR
 
LIVRAREA NU ESTE GRATUITA!
Livrarea se descide de comun acord cu trasportatorul, si se comunica clientului , contravaloarea ( costul transportului ).
Livrare in showroom, cu ridicare beneficiar.

NU OFERIM TRASPORT GRATIS.

13. ACCEPTAREA
 
Acceptarea va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de ITAL TRADE INTERIORS., prin intermediul site-ulwww.italtradeinteriors.ro, Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile. Pentru unele dintre produse, termenul de retur este mai mare, fiind indicat în pagina de prezentare a produsului. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email offcie@italtradeinterior.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de la Curier starea coletului în momentul livrarii.
Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.
 
14. GARANȚIA PRODUSELOR
 
Toate produsele comercializate de către site-ul www.italtradeinteriors.ro , beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.
Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garanție emis direct de ITALTRADE INTERIORS SRL .   Certificatul de garanție conține instruncțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;- tăierea sau zgârierea materialelor;- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);- dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);- udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
Solutionarea garantiei se face in maxim 90 zile calendaristice. NUMAI DACA SE CONSTATA DAUNA unui defect de productie.
 
15. POLITICA DE RETURNARE
 
Conform legislatiei din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.somproduct.ro  în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Termenii şi condițiile de returnare a produselor
 
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Returnarea produselor NU ESTE GRATUITA
Formularul de retur se gaseste in site
Puteți să returnați produsele achiziționate de pe www.italtradeinteriors.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor doar cu conditiile scrise mai sus.
Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul www.italtradeinterior.ro  Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu mai sunt valabile.
CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră.
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou nu se mai poate returna.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 30 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj contra cost, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.italtradeinteriors.ro ), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
 
VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de angajatii firmei de transport. Orice reclamatie verbala nu este luata in consideratie de firma noastra sau de transport. 
RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii/ video pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
 
16. FORȚĂ MAJORĂ
 
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea deplina drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
 
17. LEGEA APLICABILĂ
 
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între ITAL TRADE INTERIORS și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul BUCURESTI
 
18. CONCILIERE
 
În cazul În care aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoană cu care discutați, puteți lua legatura pentru o conciliere internă gratuită cu doamna STOICA pe

office@italtradeinteriors.ro
Italtradeinteriors@gmail.com 

Mentionam ca daca se comanda din magazin, fizic , produsele pe comanda nu se pot returna fiind pe cerinta clientului.